Τα «ναυτάκια» του Παιδικού Σταθμού Ευηνοχωρίου σάλπαραν για το καλοκαίρι

22 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger

Τελετή λήξης σχολικής χρονιάς και στο Παιδικό Σταθμό Ευηνοχωρίου, με την καθιερωμένη γιορτούλα των παιδιών, που φέτος ειδικά εφτασε στα όρια της …υπερπαραγωγής, χάρη στην άψογη συνεργασία των παιδιών, των γονέων τους και βέβαια του προσωπικού του Παιδικού Σταθμού Ευηνοχωρίου.

Έτσι λοιπόν οι μικροί μας φίλοι ήταν τα ναυτάκια που ¨σαλπάρισαν …για το καλοκαίρι¨ με Καπετάνιο τους την υπεύθυνη του Παιδικού Σταθμού Κα Άννα Γεωργιάδου και πλήρωμα τις κ.κ. Χρύσα Δάλαρη, Βούλα Θεοφιλοπούλου και Κατερίνα Κούστα, και βέβαια με τα ναυτάκια τους σε πλήρη ετοιμότητα για …απόπλου με προορισμό τις καλοκαιρινές διακοπές!!!

Καλή ξεκούραση στο υπέροχο προσωπικό του Παιδικού Σταθμού Ευηνοχωρίου, το οποίο το ευχαριστούμε για το καταπληκτικό λειτούργημα που προσφέρουν στο Ευηνοχώρι μας, καλές διακοπές στα ¨ναυτάκια¨ του και καλή …δύναμη στους γονείς τους!!!

Πανος Δασκαλακης

Πηγή: https://www.aixmi-news.gr/ta-naftakia-tou-paidikou-stathmou-evinochoriou-salparan-gia-to-kalokairi/

.

Κοινοποίηση: