Το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου συνεχίζει να αναδεικνύει τους αυριανούς επιστήμονες
Μία ακόμη χρονιά το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου κοσμεί με την παρουσία του τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
Η Κωνσταντίνα Φιλοπούλου, η Μαρίνα Διαμάντη, ο Γιώργος και ο Ηλίας Χασιώτης και η Τριανταφυλλιά Περαρή θα ξεκινήσουν τις σπουδές τους στην Νομική, τα Οικονομικά και τα Πολυτεχνεία.
Ευχόμαστε να είναι ούριος ο άνεμος στη ζωή και τα όνειρά τους και πάντα να αριστεύουν κάνοντας υπερήφανους τους γονείς, τους καθηγητές και τη γενέθλια γη τους.





Πηγή: https://www.aixmi-news.gr/to-ge-l-neochoriou-synechizei-na-anadeiknyei-tous-avrianous-epistimones/
.

