Το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου συνεχίζει να αναδεικνύει τους αυριανούς επιστήμονες

26 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger

Μία ακόμη χρονιά το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου κοσμεί με την παρουσία του τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.

Η Κωνσταντίνα Φιλοπούλου, η Μαρίνα Διαμάντη, ο Γιώργος και ο Ηλίας Χασιώτης και η Τριανταφυλλιά Περαρή θα ξεκινήσουν τις σπουδές τους στην Νομική, τα Οικονομικά και τα Πολυτεχνεία.

Ευχόμαστε να είναι ούριος ο άνεμος  στη ζωή και τα όνειρά τους και πάντα να αριστεύουν κάνοντας υπερήφανους τους γονείς, τους καθηγητές και τη γενέθλια γη τους.

Κωνσταντίνα Φιλοπούλου, 18,400 Νομική
Μαρίνα Διαμάντη, 17.200 Οικονομικά
Γιώργος Χασιώτης, 16.700 Πολυτεχνείο.
Ηλίας Χασιώτης, 16.500 Πολυτεχνείο.
Τριανταφυλλιά Περαρή, 16.000, Πολυτεχνείο.

Πηγή: https://www.aixmi-news.gr/to-ge-l-neochoriou-synechizei-na-anadeiknyei-tous-avrianous-epistimones/

.

Κοινοποίηση: