Παλιό Νοσοκομείο: Σώζεται ή αφήνεται να καταρρεύσει;

28 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 25/06/2026

Της Βάσως Βήττα

Στο παλιό νοσοκομείο αναφέρεται με κάθε ευκαιρία ο Δήμαρχος Μεσολογγίου Σπύρος Διαμαντόπουλος, καθώς αφουγκραζόμενος την τοπική κοινωνία βλέπει πολλές αντιδράσεις στην απόφασή του να μην αναλάβει την ευθύνη του παλιού κτιρίου καθώς όπως λέει ο ίδιος δεν μπορεί να το σηκώσει ο Δήμος από οικονομικής άποψης.

Έτσι και στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ενώ το θέμα συζήτησης ήταν άλλο, ο κ. Διαμαντόπουλος έκανε λόγο και για αυτό, κάνοντας αρχικά αναφορά στην παραχώρηση που είχε ξεκινήσει η προηγούμενη Δημοτική Αρχή. «Ευτυχώς που δεν ολοκληρώθηκε εκείνη η σύμβαση γιατί μέσα στους όρους της παραχώρησης που ήταν για 48 χρόνια προβλεπόταν η υποχρέωση του Δήμου να το συντηρεί και αν προκύψει χρηματοδοτικό εργαλείο τότε θα υπογραφεί νέα σύμβαση», είπε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος. Κατά την άποψή του αν είχε υπογραφεί εκείνη η σύμβαση ο Δήμος θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώσει τουλάχιστον 100.000 € σε εργολάβο για να τοποθετήσει μέτρα προστασίας στο κτίριο «χωρίς νωρίτερα να έχουμε συνεννοηθεί για το αυτονόητο που είναι η χρηματοδότηση», σημείωσε σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του. Σε ότι αφορά τον τρόπο χρηματοδότησης ο ίδιος θεωρεί ότι υπάρχουν μόνο δυο τρόποι: είτε από δωρεά πράγμα που δύσκολα θα βρεθεί, είτε από χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Η εκτίμηση του κ. Διαμαντόπουλου είναι ότι θα κοστίσει περίπου 10 εκατ. €, ενώ δεν υπάρχει καμία μελέτη στα συρτάρια του Δήμου από τα προηγούμενα χρόνια.

Συνεχίζοντας ο κ. Διαμαντόπουλος καταφέρθηκε και κατά του πρώην Δημάρχου για την κριτική που ασκεί για το θέμα αυτό. Απαντώντας στον Κώστα Λύρο που υποστηρίζει ότι αν συνεχιζόταν η διαδικασία παραχώρησης που είχε ξεκινήσει ο ίδιος, ο κ. Διαμαντόπουλος διερωτάται: «τι θα το κάναμε; Θα το κοιτούσαμε; Θα δαπανούσαμε και 100.000 € για μέτρα προστασίας;». «Αυτά τα πράγματα είναι τουλάχιστον αστεία, για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη δημόσια διοίκηση, διότι…

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 25/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Πηγή: https://www.aixmi-news.gr/palio-nosokomeio-sozetai-i-afinetai-na-katarrefsei/

.

Κοινοποίηση: