Βόνιτσα: Δευτέρα 29 Ιουνίου διακοπή νερού λόγω βλάβης στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης
πηγη Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας / Municipality of Aktio-Vonitsa
Ενημερώνουμε τους δημότες μας και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Βόνιτσας ότι αύριο Δευτέρα 29 Ιουνίου και από τις πρώτες πρωινές ώρες…
θα υπάρξει διακοπή νερού λόγω βλάβης στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης . Η διακοπή εκτιμάται ότι θα διαρκέσει έως και τις πρώτες μεσημβρινές ώρες λόγω της έκτασης της βλάβης .
Εκ του Δήμου
Πηγή: https://xiromeronews.blogspot.com/2026/06/29.html
.
