ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΜΟΝΚ (QUAKER) ΣΤΟ ΣΠΑΡΤΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ!
Χάθηκε εχθές ο αγαπημένος μας παπαγάλος. Είναι γένος Μονκ, έχει έντονο μπλε χρώμα και φοράει δαχτυλίδι στο πόδι του….
Ο άλλος παπαγάλος μας στο σπίτι τον αναζητά και υποφέρει. Παρακαλώ πολύ αν τον είδε κανείς στο Σπάρτο, στην Αμφιλοχία ή στις γύρω περιοχές, ή αν πήγε σε κάποιο μπαλκόνι/αυλή, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μου.
Δίνεται αμοιβή 100€ σε όποιον τον βρει.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:6976791588
Πηγή: https://xiromeronews.blogspot.com/2026/06/quaker.html
.
