Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου: Για δεύτερη χρονιά «αόρατος» ο Ναυτικός Όμιλος (ΝΟΜ) από τις επιχορηγήσεις…

22 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger

Εκτός οικονομικής στήριξης ένας όμιλος-πρωταθλητής, με 5 αθλητές στην Εθνική ομάδα και τροχιά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Μεγάλη έκπληξη, απορία, αλλά και έντονη αγανάκτηση προκαλεί στην τοπική κοινωνία η απόφαση του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου να αποκλείσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ναυτικό Όμιλο Μεσολογγίου (ΝΟΜ) από τις ετήσιες οικονομικές επιχορηγήσεις προς τα αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία.

Πρόκειται για μια απόφαση που προκαλεί το κοινό αίσθημα, αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος, την ιστορία και κυρίως τις τρέχουσες τεράστιες επιτυχίες του συγκεκριμένου ομίλου. Ο ΝΟΜ τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει το σχεδόν ακατόρθωτο: πλασάρεται σταθερά στο νούμερο 1 ή 2 της πανελλήνιας κατάταξης στο Κανόε Καγιάκ. Αφήνει πίσω του πολυπληθείς ομίλους μεγάλων αστικών κέντρων, οι οποίοι στηρίζονται από στρατιές χορηγών και σύγχρονες υποδομές. Πρωταθλητισμός με μηδενικά μέσα, αλλά με περίσσιο σθένος.

Οι επιτυχίες αυτές δεν ήρθαν τυχαία, ούτε «αγοράστηκαν». Είναι το καθαρό αποτέλεσμα:Της άοκνης και επιστημονικής προσπάθειας του προπονητή του ομίλου. Της υπεράνθρωπης προσπάθειας των αθλητών. Της αμέριστης, ψυχικής και οικονομικής, συμπαράστασης των γονέων που επωμίζονται μόνοι τους το βάρος των μετακινήσεων και του εξοπλισμού μαζί με το “ονειροπόλο” Δ.Σ του ομίλου που προσπαθεί να τον κρατήσει ζωντανό….

Ο ΝΟΜ επιβιώνει και θριαμβεύει με ελάχιστους έως μηδαμινούς χορηγούς. Παρόλα αυτά, αυτή τη στιγμή μετρά 5 αθλητές στην Εθνική Ομάδα Κανόε Καγιάκ. Μάλιστα, δύο εξ αυτών αποτελούν τους κορυφαίους αθλητές στην κατηγορία τους πανελλαδικά και ξεκινούν το άμεσο διάστημα την επίπονη και κοστοβόρα προετοιμασία τους για τη διεκδίκηση της πρόκρισης στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Το παράδοξο της τοπικής ηγεσίας

Είναι αξιοσημείωτο και συνάμα θλιβερό: τον Ναυτικό Όμιλο Μεσολογγίου τον γνωρίζει, τον σέβεται και τον υπολογίζει όλη η αθλητική Ελλάδα για το ήθος των παιδιών του και τις σαρωτικές επιτυχίες του. Όλη η Ελλάδα, εκτός από τους «άρχοντες» της ίδιας του της πόλης.

Η οικονομική ασφυξία που επιβάλλεται στον ΝΟΜ για δεύτερο συνεχόμενο έτος δεν είναι απλά μια γραφειοκρατική παράλειψη· είναι πλήγμα στον ίδιο τον υγιή αθλητισμό της περιοχής μας. Είναι μια αδικία που πρέπει να διορθωθεί άμεσα.

Οι πολίτες του Μεσολογγίου ζητούν ξεκάθαρες απαντήσεις από τη Δημοτική Αρχή: Με ποια κριτήρια αποκλείεται ο πιο επιτυχημένος όμιλος της πόλης; Οι αθλητές μας δοξάζουν την πόλη με το σπαθί τους. Η πόλη πότε θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων; Αυτή είναι η περιβόητη εξωστρέφεια ;

Πηγή: https://www.aixmi-news.gr/dimos-i-p-mesolongiou-gia-defteri-chronia-aoratos-o-naftikos-omilos-nom-apo-tis-epichorigiseis/

.

Κοινοποίηση: