Δημοτικό Συμβούλιο Μεσολογγίου. Ο διάλογος για τα… αλισβερίσια και οι απειλές του Δημάρχου για μηνύσεις…

Η συζήτηση αφορούσε τα οικονομικά των επετειακών εκδηλώσεων και συγκεκριμένα το επετειακό Λεύκωμα για το οποίο επί της ουσίας είχε γίνει η συμφωνία με την επιχείρηση που το εξέδωσε και η υπογραφή της σύμβασης έγινε την ίδια ημέρα που παρελήφθη. Ο Δήμαρχος είπε ότι αυτό έγινε για να κερδηθεί χρόνος και απευθυνόμενος προς τον κ. Καρατζογιάννη που και εκείνος είχε κάνει παρατήρηση για αυτό το θέμα είπε: «δηλαδή εσείς κε Καρατζογιάννη ακούτε – και είστε και μηχανικός – ότι έχει ξεκινήσει ένα έργο και ταυτόχρονα γίνεται η διαδικασία;».
Ο κ. Καρατζογιάννης θεώρησε ότι η αναφορά του Δημάρχου στην επαγγελματική του ιδιότητα τον θίγει καθώς όπως είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο συμμετέχει με την ιδιότητα του Συμβούλου. «Σας έχω βοηθήσει πολλές φορές με την ιδιότητά μου», απάντησε. «Σας έχουμε ζητήσει βοήθεια επανειλημμένως, όχι για εμάς, για τον Δήμο, επειδή είστε νέος άνθρωπος και νέος επιστήμονας», του είπε ο Δήμαρχος. Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο κ. Καρατζογιάννης προκειμένου να εξηγήσει τι ήταν αυτό που τον ενόχλησε λέγοντας μεταξύ άλλων: «Εδώ βρίσκομαι ως Δημοτικός Σύμβουλος. Το ήθος μου και τις αρχές μου τις ξέρουν όλοι. Έχω κάνει εισηγήσεις για τον Δήμο. Θα μπορούσα να κάνω φθηνή πολιτική και να σας πω ΄΄φέρτε τους ειδικούς σας συνεργάτες΄΄, αλλά εγώ προσπαθώ να βοηθήσω ως μηχανικός…». «…εγώ δεν είμαι υπέρ ορισμένων διαδικασιών τις οποίες κάνετε, είμαι ενάντια σε συγκεκριμένους τρόπους αναθέσεων».
Λίγο νωρίτερα ο Δήμαρχος του είχε πει ότι ζήτησε την βοήθειά του για τα σχολεία αλλά εκείνος δεν ανταποκρίθηκε. Απαντώντας και σε αυτό ο κ. Καρατζογιάννης τόνισε: «να ανακαλέσετε αυτό που είπατε για τα σχολεία διότι ήταν μια ιδιωτική συζήτηση την οποία δεν μπορώ να αναφέρω εδώ, διότι ήταν ένα αλισβερίσι στο οποίο εγώ δεν θέλω να μπω. Δεν θέλω να μπω σε τέτοια αλισβερίσια. Δεν κάνω αλισβερίσια. Είμαι υπέρ των διαγωνιστικών διαδικασιών». Όπως ήταν αναμενόμενο απάντησε και ο Δήμαρχος λέγοντας: «Δεν είχα πρόθεση να προσβάλλω κανέναν. Κε Καρατζογιάννη τιμώ την επιστημοσύνη σας, γι’ αυτό πολλές φορές σας έχω καλέσει και έχουμε συζητήσει θεωρώντας ότι μπορείτε να συνεργαστείτε. Σας καλώ να μας πείτε ποια είναι αυτά τα αλισβερίσια.
Όποιός θεωρεί ότι γίνεται αλισβερίσι να έρθει να το αποδείξει. Διαφορετικά είναι λασπολόγος. Και εμείς τη λάσπη από δω και πέρα – αρχής γενομένης από τοπικό μέσο ενημέρωσης – και σε όποιον άλλον προσβάλλει την τιμή, την υπόληψη, οικογένειες, θα απαντήσουμε με αγωγές».
.
