Νεκτάριος Μπέκος Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο

26 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger

Θα προσπαθήσω με τις μικρές μου δυνάμεις ως Εκπρόσωπος του ΑΝ.ΤΑ.ΜΑ. στο Δημοτικό Συμβούλιο, να συμβάλλω στην πρόοδο της τοπικής μας κοινωνίας και στην εξυπηρέτηση των πολιτών…..

● Είναι προσβολή για την Πόλη μας οι ύβρεις και οι διαπληκτισμοί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Πρέπει να σταματήσουν.

● Για τα Οικονομικά Στοιχεία που αφορούν το επετειακό έτος του 2026. Το πρώτο 5μηνο του 2026 δαπανήθηκαν περισσότερα από 800.000 ευρώ για καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, εκδόσεις και άλλες δράσεις που συνδέονται με τον εορτασμό των Διακοσίων Χρόνων της Εξόδου του Μεσολογγίου. Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικό ποσό, ειδικά σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για όλους μας και πιστεύω πως πρέπει να προβληματιστούμε:

Ήταν όλες αυτές οι δαπάνες απολύτως αναγκαίες;

Πέτυχαν το στόχο τους;

Θα μπορούσαμε με τα ίδια χρήματα να υλοποιήσουμε και άλλες σημαντικές παρεμβάσεις για τον τόπο μας;

Και αν ναι, ποιες θα μπορούσαν να είναι αυτές;

Θέτω αυτά τα ερωτήματα γιατί διαπίστωσα πως δαπανήθηκαν σημαντικά ποσά για δεξιώσεις, ξενοδοχεία, ηχητική και φωτιστική κάλυψη, καθώς και για αμοιβές εταιρειών που ανέλαβαν καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, είναι ότι σε πολλές από αυτές τις δράσεις εμφανίζονται δύο εταιρείες.

Η μία με έδρα το Μεσολόγγι, πραγματοποίησε εργασίες συνολικού ύψους άνω των 300 χιλιάδων ευρώ. Η άλλη, αν δεν κάνω λάθος με έδρα την Πάτρα, ανέλαβε έργο αντίστοιχου μεγέθους.

Αναρωτιέμαι:

Δεν υπήρχαν άλλες εταιρείες στην περιοχή να αναλάβουν μέρος του έργου;

Μόνο αυτές οι δύο δραστηριοποιούνται στους συγκεκριμένους τομείς;

Ζητήθηκαν προσφορές και από άλλες και αν ναι ποια ήταν τα αποτελέσματα;

Στην υπηρεσία που εργάζομαι ως διαχειριστής, για την όποια δαπάνη, για μικρά ποσά για χαρτί και μελάνι, ζητάμε περισσότερες από μια προσφορά και επιλέγουμε την πλέον συμφέρουσα. Στο Δήμο δεν γίνεται αυτό;

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε μια εκδήλωση που παρακολούθησα το Σάββατο του Λαζάρου στον Κήπο των Ηρώων. Σύμφωνα με τα στοιχεία κόστισε περίπου 35 χιλιάδες ευρώ. Νομίζω πως για την ποιότητα της το κόστος είναι ιδιαίτερα ψηλό.

Αναρωτιέμαι. Μέρος των χρημάτων αυτών δεν θα μπορούσε να διατεθεί για την τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή της πόλης, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και την ενίσχυση της εξωστρέφειας του τόπου μας;

Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε. ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

Πηγή: https://xiromeronews.blogspot.com/2026/06/blog-post_1918.html

.

Κοινοποίηση: