Στην ελίτ του στίβου στην κατηγορία Κ16 η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου,

22 Ιουνίου 2026 0 Από Blogger


7η στο Νότιο Όμιλο και 1η στη Δυτική Ελλάδα 

Μία ακόμη σπουδαία επιτυχία πρόσθεσε στο ενεργητικό
της η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου, καθώς στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Κ16,
που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα την περασμένη εβδομάδα, οι αθλητές και οι
αθλήτριες του συλλόγου πραγματοποίησαν εξαιρετικές εμφανίσεις, οδηγώντας τη Γ.Ε.
Αγρινίου στην 7η θέση του Νοτίου Ομίλου, στους άνδρες, ανάμεσα στα κορυφαία
σωματεία της χώρας…..

Παράλληλα, ο σύλλογος αναδείχθηκε πρώτη δύναμη μεταξύ
των σωματείων της Δυτικής Ελλάδας, στους άνδρες, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή
ανοδική του πορεία και την υψηλή ποιότητα της δουλειάς που πραγματοποιείται σε
όλα τα επίπεδα.

Η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί καρπό της
συστηματικής προσπάθειας, της αφοσίωσης και της σκληρής δουλειάς των αθλητών
και αθλητριών, των προπονητών τους, αλλά και της πολύτιμης στήριξης των
οικογενειών τους. Οι αμέτρητες ώρες προπόνησης, η πειθαρχία, η επιμονή και η
αγωνιστικότητα των παιδιών μετουσιώθηκαν σε επιτυχίες που κατατάσσουν πλέον τη
Γ.Ε. Αγρινίου ανάμεσα στις κορυφαίες δυνάμεις του ελληνικού αναπτυξιακού
στίβου.

Κάθε συμμετοχή, κάθε προσπάθεια και κάθε επίδοση
συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτή τη σημαντική διάκριση, η οποία γεμίζει με
υπερηφάνεια ολόκληρη την οικογένεια της Γ.Ε. Αγρινίου.

Ο σύλλογος συγχαίρει θερμά όλους τους αθλητές και τις
αθλήτριες για την αγωνιστικότητα και το ήθος τους, τους προπονητές για το έργο
τους, καθώς και τις οικογένειες που στηρίζουν καθημερινά την προσπάθεια των
παιδιών.

Η κατάκτηση της
7ης θέσης στον Νότιο Όμιλο και της 1ης στη Δυτική Ελλάδα αποτελεί έναν
σημαντικό σταθμό, αλλά και την αφετηρία για ακόμη υψηλότερους στόχους. Η Γ.Ε.
Αγρινίου συνεχίζει με αισιοδοξία, αποφασιστικότητα και πίστη στις δυνατότητές
της, έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και σε νέες επιτυχίες.

 

Πηγή: https://xiromeronews.blogspot.com/2026/06/16.html

.

Κοινοποίηση: